Over to Sch-iiitzo

Ja hej, så visst har Suaad (pyscho) då fixat bloggen, och visst har hon skrivit de senaste inläggen..
det betyder dock inte att jag har gått under! jag väntade bara på Designen och när man har fått den då motiveras man till att skriva. Däremot spellistan där nere.. AHH Pyscho gör något åt grejen jag hör bara shit, and it ain't good shit asså.
Vår musiksmak när det gäller låtar på spanska.. vi kommer alltid överens alltid alltid..
men när man börjar lägga sånhär r&b shit på en blogg som är våran OCH INTE ENS BRA R&b då
jäflar va!
Nä men, Jag har en tendens att ibland skriva lite för mycket. Egentligen skulle jag bara skriva ett onödigt inlägg om mig själv som pyscho gjort! 



Namn: Lina yoana
Födelse år: 1993
Bor: på jorden
Familj: Mamma och lillasyster
Gillar: Läsa, skriva, Dansa, festa, prata, aa..
Favorit plats att äta på: Hemma med Erna.
Gillar; Vadå gillar? Gilla som i vad? Man kan gilla mycket?
 Om du har skrivit det här själv pyscho lär dig förklara dig själv..

Känsla just nu: mätthet
Varför: åt precis
Favorit mat: Kladdkaka (om det är mat?)
Vad har du på dig nu: Leggings lång skjorta linne under?
Vad för smink har du på dig nu: Inget
Vad för smink brukar du ha: typ bronzér grejsimojs mascara och eyeliner
Har du druckit:nu? det är Tisdag ? I'm schitzo but not alkis
Är du stolt: Över vad? Mitt land Ja? Ditt land? Nej
Ska du fortsätta dricka: är det här egentligen en undercova-test för Alkisar?
Har du rökt: Det är år 2009, att fråga om man har rökt är som att fråga om man har msn.
Har du rökt vattenpipa: klart
Har du snusat: ÄCKLIGT!!
Är någon kär i dig just nu: Jag? Kär? Kär är för idioter :)
Vem: Vadå vem?
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: Jag sover hemma alå..
Vem/Vilka: -
Är du olyckligt kär just nu: Förtjust och kär är inte samma sak..
Håller du vad du lovat: Om det passar mig.
Har du dåligt självförtroende: Ibland. Att förklara mitt självförtroende är jättekomplicerat.
Fråga om ni bryr er.
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Alla har ju varit tonåringar någongång? Lyckligtvist har jag kommer över det där nu höhö
Har du lust att äta jordgubbar just nu: Nej är skitmätt..
Saknar du någon just nu: Nej varför skulle jag sakna någon?


Jag är bra på att skriva, det vet jag det vet alla :)
Men inte när det är sånt här. Vad ska jag säga? "jag gillar rosa färg och HM! hihi"
Scratch that, no no. Ska berätta typ lite onödig fakta bara sen får ni se mig hur in-i-helvete ni vill.
Jag tror starkt på något. Men jag vet inte vad det är, inte än iallafall. Jag är inte religiös. Och nu tror ni jag är nån satanist eller så, nej, jag tror på något större än oss alla. Jag tror på något som kanske är gud, kanske är det en makt. Det gör mig ganska förvirrad, jag är väldigt mycket av en "tänkare" och "drömmare" samtidigt som jag är väldigt jävla realistisk. jag är en ganska öppen och social person. Jag är från Colombia-Cali! Riktigt stolt riktig Colombian! Första intrycket de flesta får när de ser mig är att jag är bitchig, villket jag inte är. Jag är ganska trevlig, många tycker jag är rolig, jag har nästan alltid ett leénde på läpparna. förrutom på morgorna, jag blir en riktigt jävla bitch då, jag tycker att jag är väldigt annorlunda, och när jag skriver det här skäms jag för det känns lite som om jag hedrar mig själv och ba I'm the king of the world. men Nej, jag har negativa och positiva sidor, jag är människa, jag är lina och inget mer men aldrig mindre. Jaja, Folk verkar tro att jag har ett hjärta av guld ibland? Jag är väl överskattad. För egentligen kan jag säga det rakt ut, jag är inte särskilt omtänksam,jag är ganska seg på att fatta när jag ska hålla käften, kan säga saker jag kanske inte borde säga. Men jag är en ganska ärlig person, vet inte om det är bra eller dåligt? Jag har hört att jag är ganska "djup" och "djup" vet jag inte om jag är, vet bara att jag tänker annorlunda än de flesta. och... Vet ni vad? ska sluta snacka skit, läs bloggen och lär känna mig. Gör villken bild ni än vill av mig,. det är upp till er. jag kan sitta här och säga att jag älskar barn och önskar mig fred på jorden mest av allt. upp till er att bedömma vem jag är och vad jag är för er, jag vet redan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0