Hey me



hej, sitter hemma hos min kusin i Sätra och har precis fixat oss, vi skulle alla till Skärholmen men orkar inte efter igår helt död... Så aa nu är de påväg ut står och skriker och gapar här och nu gick det ut. iaf, idag spelar Chile mot Colombia och jag och Dani ska hem till Jonathan och kolla på matchen tsm emd ngåra andra, det kommer vara både chilenare och colombianer där borta so let's see how that works out.
Anyways, jag är jävligt desperat..
Jag vill inte att vi förlorar eftersom jag då kommer hauntas av alla chilenare som skriker HAHA vi vann och typ tror det har blivit viktigare än barack obama bara för det när egentligen ingen bryr sig.
jag vet att det är så jävla viktigt för er att vara bättre än oss men varför?
Jag förstår inte, det kan ni inte bli?
Jag hoppas på Colombia, vi är ju trots allt mer civiliserade, vackra kvinnor (räknar inte in mig själv där dock)
mer sofistikerade människor, mer knark, bättre rykte, mer mark, och mindre indianer.
Bättre än så kan det nog inte bli?
Jaja, jag orkar inte förudmjukas och höra 4-0 i min skalle varje gång jag ligger hemma i tystnaden som förra året, jag fick en rejäl trauma efter alla chilenare som fick största luften.. De fick handen och de tog hela armen..
haha.. jaja, Skämt Åsido men still. Go Colombia, jag är PATRIOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0