What happends in vegas, stays in vegas.

Hejsan folket! Idag var jag i skolan och efteråt var jag i stan, fick med mig hem ett par ankle boots jättefina :)
och sen åkte jag hem haha, gjorde värsta onödiga resan allt för Rouaa.. -.-
Sen så hände det en rolig grej eller hände och hände det har inte ens hänt HAHA men det kommer hända.. fan vad kul det kommer vara riktig fucka ur.
kom hem och käka sen såg jag att det fanns julmust och lussebullar och ingen älskar lussekatter mer än jag! så sitter och käkar det just nu och dricker julmust. Hur kan någon hata julen?

Aja, nu så slutar vi tnka på kylan och snön..
Danijela och Roua these are for you:




ps. ni vet ;)


Kommentarer
Postat av: the true G's

VI KAN INTE VÄÄÄÄNTA! :-D / D & R

2009-11-27 @ 11:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0