What goes around comes around

Hey!
Förlåt för dålig uppdatering Idag så fyllde en killkompis år Maickol, Grattis :D <3
kl är vid 06:00, kan inte sova kom hem för ungefär3-4 tim sen .. har så tråkigt att de inte e sant.. haha hade iaf skiiiiiiiiiit roligt idag asso gaaalet roligt mådde jätte bra, ja dansade sen ja kom in i festen tills den slutade :P haha mina ben är helt döda nuu mina arman jag.. är helt död haha.
well enough about me so' va har ni gjort under helgen?

Ville bara påminna er.. tänk på saker ni gör innan ni gör dom! Visst, man lär sig av sina misstag but still don't do the crime if u can't do the time!
Karma is a bitch, n what goes around comes aroud, förlåt för min keffa engelska hah förstår inte hur ja kunde få VG :D håller typ på däcka vet ens inte va ja skriver tror att ja kommer se de här imorrn och garva åt mig själv hah.. iaf lämnar er nu hoppas ja kan fixa de här imorrn.. :D aja pöösss


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0