something funny..

hahaha, lina fick lite flipp där nere? HAHA t alla som inte fatta så va hon lite ironisk haha yes..
iaf, lite skumma grejer händer ibland, ibland lite för mycke,

Sitter på tunnelbanan, en jätteeeeeeeee vacker kille går in, asso mina ögon fastna för honom.. haha ni vet en sån heet jävel, sen sätter jag mig och så ser jag en annan ganska fin kille, helt okej. Jag kollar bak och så ser jag att katten går mot den andra killens håll, till honom rättare sagt och vad ser jag.. Dom hälsar med en kyss...

De var Dagens .. ah va kan man kalla det.. Hhah dagens misslyckade..


Tidigare idag så satt jag på tåget mot skolan. De kom in en kille i fittja, han hade musik på, han bläddrade mellan låtarna och kom te MJ, Michael Jackson - speechles sen börja han sjunga lite, sen så tog han lite fler toner och lite högre, sen gick en äldre man förbi och han sjäng och kom framför mannen och skrek SPEEEECHLEEEEEEEEESSSS TAAAAaaaatss how u make me feeeeeel HAHAHAh asso låter inte så roligt men fall nu skulle sett de framför er så skulle ni dött av garv belive me! hahaha aja.. har sömnbrist, järn brist, sov knappt igår så ja har garvat åt alla idag hoppas de går lite bärrte inatt.. haha se ya ! peajs

Bild från idag förresten

Den bjuder jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0