lycklighets test..

Lycklighets-testet

[ ] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[x] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[x] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[/] Du önskar inte att du var någon annan.
[x] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[x] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[x] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[ ] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[ ] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[x] Du har inga “fiender”.
[x] Du är en ganska snäll person.

Total:23
———————————
Total :23

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

yeah right..


Kommentarer
Postat av: Ida Tallhed

precis, de är de som är felet. men lever på en diet tills man kommit i form och är nöjd med sig själv. men när man sen återgår till de normala och inte går på diet så är de myyycket svårare att hålla de kilorna man tappat. Själv har jag UTAN diet gått ner 15kg (jag skrev 13 tidigare, men vägde mig idag och de är 15 kg nu) på 2 och en halv månad. De är INTE hälsosamt att gå ner mer ön 1 kg i veckan egentligen. Nu är jag vääääldigt överviktig och man tappar alltid lättare då och de är inget jag kan ro för. Men jag har gjort de till hundra procent UTAN diet. jag äter vanlig mat, bara liite mindre portioner, tränar hälsosamt och äter fortfarande godis och sånt en dag i veckan.

2009-11-17 @ 16:52:33
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Alina

Vilken fin design eran blogg har :)

2009-11-17 @ 18:07:31
URL: http://Http://Irriterad.devote.se
Postat av: Ida Tallhed

kroppen mår bra av de ja, men kroppen mår mycket sämre när man sen återgår till de normala igen! jag förväntar mig inte att någon gör något åt mig och jag kämpar och gär detta bra. Jag har SJÄLV valt att äts godis en gång i veckan (i en liten mängd) för jag tycker inte attjag behöver gå ner snabbare än jag gör nu och för att förut åt jag godis fyra dagar i veckan i en större mängd. Jag har aldrig ens påstått att jag tycker de är jobbigt eller att jag önskar att någon annan gjorde de åt mig så vart du fick de i från kan man ju undra!



jag har gått dietik och diet-matlagdnings kurs i två år och läst massor om just sånna här dieter.



Vill man så kan man väl hålla vikten nere efter en diet, men en diet är ALRIG i längden hälsosam. sen är de viktit att man succesivt återgår till normal mat sen efter man gått på diet för att kroppen ska mp bra! de är dessutom inte hälsosamt att gå ner 14kg på 3 eckor. de är 3kg i veckan för mycket. Nästan 3,5 ...

2009-11-17 @ 19:04:52
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Ida Tallhed

en sak till:

ska man gå ner i vikt så ska man ju göra de på ett sätt som man orkar och kanske till och med tycker är kul. Jag ska gå ner totalt 40-45kg och måste göra de på ett sätt jag trivs med. Om jag ska förbjuda mig själv godis, leva på dieter och allt sådant så orkar jag i längden inte hålla i det.

2009-11-17 @ 19:06:42
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2009-11-17 @ 20:32:20
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0