du eller jag?

 
jag lärde mig att när man väntar
kommer det alltid någon ny att älska
och jag lärde mig att till våra hjärtan
kommer det alltid bättre ting.




av allt det du en gång var
finns det inte ens hat kvar
du är bara ett skämt från igår
som jag skrattar åt mig själv för
men jag lovar att jag ber livet att
du aldrig behöver lida eller gråta när
du ser dig själv i spegeln
och hoppas att i den här falska världen
någon är dig äkta.
och så att när du väl krockar
går inte alla dem du älskar ifrån.

min älskling i ruinernas värld
ditt slott är gjort på lögner mitt
i ett öken. så vem är du egentligen?
"kärlek" du låtsas leta efter
finner man inte i helgens höjdpunkt,
det handlar om att känna en större makt
som ger dig inspiration

@ Lina


Kommentarer
Postat av: marre

nej jag är inte rädd för nåt :P

du får gärna berätta mer Schitzoo

2009-11-28 @ 00:52:47
URL: http://marrecares.blogg.se/
Postat av: Bavve amin

ellerhur ;)

2009-11-28 @ 00:54:29
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0