Tvångstanke

Personligt:
1. ditt fullständiga namn? Lina yoana perea mejia castillo
2. korrekt ålder? 16.
3. längd? ingen alls.
4. skostorlek? 37/38
5. smeknamn? layna
6. vart bor du? trista sthlm
7. vad gör du på fritiden? Skriver, sjunger, festar, läser
8. beskriv ditt utséende (hur känner man igen dig)? hm..
9. vad är du mest missnöjd med din kropp (& varför)? min rumpa
10. & vad är du mest nöjd med på din kropp? mina bröst typ
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - finns ingen som jag (förbannelse eller bra?)
12. vad vill du jobba som äldre? Åklagare
13. hårfärg? just nu: alla möjliga. Naturlig? Ljusbrunt
14. ögonfärg? vanligt bruna, men de ändrar färg. har ganska ljusa typ
15. någonting du vill berätta om dej själv, som vi inte vet? jag vet mer än alla er

16. kan du själv säga att du ser bra ut? Nja kanske
17. hur mycket bryr du dig om ditt utséende? beror på vart man ska alå
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? måste bara: haha suaads svar var klockren här. Nä ingenting
19. någon vana? bita på naglarna, usch jag vet.
20. lyckotal? 7

vänner/folk:
21. vad heter din bästa vän?
 har ingen :D
22. hur många nära vänner har du? typ tre
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? Kanske
24. vet många personer vem du är? Tydligen
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? haha det går inte och vara osynlig när man är så pass pratglad och sprallig som jag
26. när var du senast med någon kompis? Igår
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? Nä konstig fråga
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? Suaad
29. vem sov senast hos dig? jag vet inte :o måste ha vart Dani typ

romantik
.
30. vill du ha ett förhållande? Bra tidsfördriv men nä äventyr är roligare.
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre en dig? Äldre.
32. är du kär? Nej
33. tycker någon om dig som mer än en vän? Ehh..
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? absolut
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? Konstig fråga? det bestämmer man inte preics.
36. tänker du mycket på utséendet hos din tjej/kille? Inte alls.
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? Ja!
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? ja, kom och besök min skola det finns två eyecandy där som är oemotståndliga asså.
39. i din klass? nää

Från kram till sex.
40. har du kramat motsatta könet?
Ja.
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? Ja.
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? nej du vet hahaha
43. har du pussat någon i motsatta könet? japp
44. har du pussat någon i medsatta könet? japp
45. har du pussat den du tycker om? Japp
46. har du pussat någon inför folk? nej vad pinsamt vi gömmer oss bakom buskarna hihi
asså idiot fråga..
47. kysst någon inför folk? Ja.
48. hånglat inför folk? japp
49. vem var ditt första hångel? E.
50. hur många har du hånglat med under en kväll? HAHAHA SJUKT? EN?!
51. vem är ditt bästa strul? A spikat
52. och vem är ditt senaste? anonym
53. ditt äldsta hångel? 4 år äldre
54. skäms du över att hångla inför folk? Nopp
55. haft sex med någon på offentlig plats? - nej jag har skam i kroppen :)
56. haft sex överhuvudtaget? -
57. hur gammal var du första gången? -
58. hur gammal vill du vara första gången? - 19 xD
59. blivit dumpad efter sex? - Aldrig gett någon den chansen
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? Nej.
61. har du gjort ngt av detta med de medsatta könet? dani har sett mig naken?

tankar & skit.

62. har du någon fobi? Dockor
63. har du någon allergi? havre kakor typ
64. vad tänker du på innan du somnar? morgondagen och vad jag ska ha på mig HAHA
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? vad ska man tänka?

This or that!
66. vad tycker du bäst om - höra att du är snygg lr höra att någon tycker om dig? Att jag är snygg, tycka om kan jag göra själv.
67. en galen kväll med tjejerna/grabbarna eller en mysigkväll med flick/pojk-vännen? lätt galen kväll.
68. vad kommer först, killen eller din bästavän? ingen, jag!
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? Inte ofta alls

74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? oskuld 40+
75. vänskap eller förhållande? förhållande
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? snygg, min personlighet räcker åt båda.
77. juice lr oboy? Juice
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? underkläder.
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? 11

skulle du?
80. kunna byta liv med någon? Ja!!
81. isåfall vem då? JD från scrubs eller Stewie från family guy
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? åka till hollywood och våldta Adriana lima
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr?Nä..
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en inte så nära vän leva? verkligen inte
85. kunna sova ute på vintern?
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånnafall? utan tvekan, villket land som helst men helst Colombia Brazil eller Holland
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? om mitt liv var så jävla sorligt som du beskriver de så ja

klädstil:
88. anser du dig själv vara en speciell stil?
Absolut
89. vad klär du dig i oftast? Hmm.. vet inte
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? ja förrutom när man ska ner till ICA och handla dårå
91. klär du dig dyrt? dum fråga, priset kvittar om man vill ha något.
92. vad kör du på? allt!

senaste 48 timmarna har jag:
93. pussat någon?
94. haft sex?
95. fått en kram av en okänd?
96. ringt någon? Ja
97. blivit uppringd? ja
98. funnit kärleken?
99. kollat på google? japp!

SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? typ 20 minuter:)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Hoppas du får en fin och mysig fredag!

Roligt med listor :D

2009-10-23 @ 16:33:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0