I'm so fat

Suaads mamma har åkt iväg, så snälla lite rara jag kom till henne idag och ska göra henne sällskap haha men iaf, kom hit så gjrode vi semlor, åt kladdkaka och  drack coca cola. jag är så mätt så jag nästan är hungrig. jag kommer seriöst spy när som helst..


Måste BANTA I'm so fat.
HAHA nooooot :D
Mat dätz Luv även fast man sen efter maten kollar sig i spegeln och säger fan vad fet du är eller så är det bara jag, men vadå? att gå ner skulle INTE skada mig lovar och svär ska nog köra såndär chailatte diet, not. Seriöst tjejer, jag kommer iknte snacka om att Ni är vackra på insidan cuz belive me thats not how you get laid. men om ni är feta och mår bra i de låt inte reklamerna bita er i häcken, om ni dock inte mår bra... då träna, gör något åt det. det finns ingenting bättre än att tycka om sig själv,respektera sig själv och må bra med sig själv. det kan jag lova er. för vem vill älska någon som inte ens kan älska sig själv?

Consider that a fact.

SchiiTzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0