Why can't we be all we wanna be?

Riktigt ångest, var en sekund ifrån att beställa biljetter till Oslo samt till Bone thugs konsert som är nu på fredag! fredag den 13 sen såg jag att det 20 års åldergräns, fan ville dö! bokstavligen DÖ! Som jag sa till N, om de kommer hit och har 20årsgräns kommer jag BOKSTAVLIGEN döda de som arrangerar plus tvinga mig in ändå startar 3 världskriget allstå och visst jag kommer ju efteråt få träffa dem;)
Men det är inte samma sak som att se dem in action förstår ni?
Det är kärlek kärlek. Det som var dåligt var att Bizz inte skulle med och inte Flesh heller eftersom han nyligen kom ut ur fängelset och inte får åka utanför USA än... det som är synd är att efter Oslo kommer de nog hit och det skulle vara kefft om inte hela gruppen kunde komma tillsammans, det skulle jag ha kommit 2007.. då var det många som hade köpt biljetter och så var det 13+ åldergräns, sen 18+ sen 20+ det var kalababalik (jag vet att man inte säger så man jag gör) Jag ber jag håller tummarna att jag kan gå på konserten också..
dessutom släpptes en ny Bizzy låt för ungefär en timme sen om inte jag har pumpat den sen dess!
haha, aja förlåt för snack om Bone men jag dör!
























SchiiTzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0