Who am I to stay?

Vem är jag för att säga vad som är rätt och fel? Vem är jag fär att kräva något av dig?
Jag är bara någon som råkar älska dig mycket, som råkar bry mig om dig, som tänker på dig, önskar dig det bästa, den enda som på riktigt oroar sig på kvällarna.
men fortf.. vem är jag? Såsom du har bettet dig.. tydligen Ingen. men det spelar ingen roll längre för jag går och du kommer säkert inte bry dig, bara en tyngd på dina axlar som försvinner. men om jag inte är någon för att bry mig... så vem är jag för att stanna?

Jag kräver inget för jag känner skuld till att du är vem du är,
jag säger inget för att jag en gång tog ifrån dig din värld.
jag gör inget för att jag inte kan ändra på dig längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0