Whats is in it for me?

Every heart has a secret

Jag förstår mig inte på varför människan har ett samvete. Hur kan "samvete" vara något bra att ha?
Hur kan något som käkar upp alla innifrån vara en positiv grej, hur? förklara för mig. Jga förstår alla känslorna vi människor har, jag vet hur de fungerar. Men ett samvete? det låter som en påse skit gud bara slängde in som inte hör hemma i korppen/hjärnan eller vart fan den nu sitter? Först säger dem att man ska ångra sina misstag
men när ni ångrar er vadå får ni ett rent samvete eller? De sägs också att man ska göra exakt vad man känner för. och hur ska man göra det när de runt omkring ska säga " tänk på att du kommer bära det här på ditt samvete"
Skitroligt.. absolut att man vill satsa på allt. absolut att man ska våga, absolut att man ska göra fel och absolut att man ska göra misstag för att lära sig av dem när man i kroppen har någon bajsplutt ni kallar samvete.
"Samvete"  ignorera att den finns, eller låtsas att den är så självklar att vi inte bryr oss om att tänka på den så vi bara kan glömma bort den!
Jag har fan i mig inget samvete, jag gör, tänker känner hatar älskar hur fan jag vill! Jag har inte råd att ha ett fucking samvete, jag har ett liv att leva. jag vägrar att vara kontrollerad av känslor eller människor!

 och den här texten var i och försig ganska onödig men människor måste fatta att jag mer än gärna lever ett liv med ett smutsigt samvete, fast iochförsig.. jag har ju inget samvete, så stop bothering me!



Jag förklarar mig själv Samvets-fri gör du det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0