Today is a good day

Or is it?
den började inte särskilt bra, jag skulle lägga klockan på 06.40 men dumma jag hade lagt larmet på 07.40 istället.. så jag kom försent.. vi fick springa till Hovrätten för att inte komma försent sen slutade det ändå med att allt började 9.30 så vi skulle vänta i 40 minuter. men sen så var fallet jag skulle till bakom stängda dörrar så fick inte gå in.. sen blev det knas springa fram och tillbaka men till slut hittade vi ett fall som var stöld men sedan visade det sig inte vara stöld utan grov misshandel försök typ? Aja, haha killen som de skulle dömma var gaaalet fin haha jag satt där och kolla på han och sen gjorde jag eller Danijela vet ej så han typ började kolla dit vi satt och allt han log åt mig faktiskt haha men ändå.. sen fick vir eda på att han tog amfetamin och massa skit så fuck den drömmen.. men snygg som fan var han.
Vad är det med tjejer och dras till farliga killar?
Aja, är helt taggad. Idag är det New moon för mig! Äntligen! längtar som fan.
Men vad ska man ha p sig? stress.. den börjar 21.30 så har tid på mig. men emellan det måste jag träffa upp pappa.. så hållre just nu på att platta håret osv så jag bara behöver åka hem och klä på mig och sen gå ut.
Ska också börja med dagens fråga...
Dagens fråga


Är Robert pattinson (Edward cullen) vacker?
Eller är det bara Edward Cullen som är det?


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

det är edward som e vacker :) HAHAH .. ja tyckte han va skitful innan ja såg filmen nu är han nog en av dom vackraste :p så antar att de är edward !

2009-11-19 @ 17:34:32
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Svara gärna på Dagens Fråga i min blogg :)

Vilket är/var ditt favorit ämne i skolan? :)

Kram

2009-11-19 @ 18:44:56
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

hahahhaah ja men de är verkligen så :D

2009-11-19 @ 18:59:23
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0