This voice is my disguise

haha D&R ni är riktiga offer haha :D saknat er idag.

Aja, idag gick jag inte till skolan orkade inte var galet trött och tack vare en idiot kom jag inte upp ur sängen, tänkte för mig själv när fan fick du rätten att kontrollera mitt humör? Det här suger. Men det lär aldrig hända igen. Missade ett matteprov.. hehe kanske bäst så.. men missade att läömna in novellen, så ska till skolan tidigare på Måndag och göra det, det sorliga är att jag inte kommer kunna få mer än G på den eftersom jag lämnar in den försent.. aja, var i stan idag och köpte några grejer vissa har sagt typ visa outfit visa vad du köper men jag gör inte sånt ahahah :D Men iaf, idag ska jag inte göra något speciellt, har hyrt film med mamma HAHAH så ska chilla med henne och min syster... helvete ja men hoppas det blir mysigt.. -.-


Vad ska ni göra?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0