"Sweet dreams my love, you're only one that ever touched my heart"

Om ungefär en halvtimma så är det två dagar kvar, sen blir det smygpremiären på New moon.
Längtar så det abra gör ont, vill verkligen se. Är riktig New moon torsk, har läst varje bok två gånger..
och Eclipse har jag läst typ fyra, det är min favorit. det här påminner mig om att syrran har haft en av böckerna väldigt länge nu..hmm..
haha,Ja. Så¨jag längtar och längtar som in i helvete, blir galen. Sitter och lyssnar på lite soundtrack, kollar trailern om och om igen. råder er verkligen, läs böckerna de är 100 gånger bättre än filmerna det kan jag lova er. aja, hoppas jag drömmer om Twilight idag.. haha... Och Danijela när du läser detta sn'lla dö inte hahaha :D bli inte sur, haha EDWARD <3
jag ska snacka med Edward från skolan imorgon tror jag, jag måste säga att han är lik honom för kommer fan explodera snart!
God natt.


Hoppas ni också har något att se fram emot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0