Showing support

Tycker det är så extremt gulligt att andra kommenterar på bloggen, och att ni svarar när man kommenterar på er och inte är helt dryga. Keep up with that girls!

Iallafall, New moon är lite överskattad.. efter att man har läst böckerna femtio gånger så förväntar man sig jättemycket, och speciellt kläderna de hade på sig... Kom igen?
Vad hände med att det skulle vara stylister och blabla i den nya filmen? Det var fan lika keff stil?
Men aja, det var iaf jättekul och kolla på den, Edward lika snygg som alltid och Jacob som det nu snackas om så mycket sen man såg bilderna, han är jättesöt.
Jag tror att alla som bara sett filmerna kommer älska filmen, men de som har läst böckerna kommer precis som jag vara besvikna.Ändå rekommenderar jag den!


Kommentarer
Postat av: minnie

Hej vännen! Jag har skrivit ett inlägg på min blogg som handlar om makt i bloggvärlden, skulle du vilja lämna din åsikt om inlägget? :)



Kram Minnie :)

2009-11-20 @ 16:01:38
URL: http://www.minnies.se
Postat av: smajlin

ah men dom verkade ha kul iaf :) höhö

aah taack! din blogg va också nice :D



ska vi följa varandras bloggar via bloglovin?

mwuuah

2009-11-21 @ 02:18:43
URL: http://misschillpill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0