Save that drama for you mama

Mina problem. Är mina problem
Dina problem.
Är dina problem

jag sköter mitt eget - varför kan inte resten av er också göra det?
Menar verkligen alla människor i världen? Ni löser ingenting genom att hoppa in i saker
ni inte har något att göra med,
ingen ska tala om för mig vad för beslut jag ska ta, eller vad som är rätt och fel
ha era åsikter. men sen när har jag lyssnat på någon? tror ni jag kommer börja nu?
seriöst?
Jag bryr mig inte ett dugg om era tankar.. om era åsikter.. känslor..
trodde ni hade märkt det men människor är visst lika idiotiska som de ser ut.

Önskar era åsikter skulle kunna ge mig en annan syn på det hela iallafall..
haha nu ljuger jag bara. ville låta snällare. men som jag alltid sagt...

Is life a bitch?
I know I am.





Kommentarer
Postat av: SKVALLERMAGASINET - Den nya fräscha skvallerbloggen.

Kolla in den nya skvallerbloggen ;)

2009-11-23 @ 17:07:19
URL: http://skvallermagasinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0