Jag vet vem jag är när jag är med dig

Nu har jag inte skrivit någonting på länge (?)
men vet inte, mitt internet är hur segt som helst man orkar knappt ens sätta på datorn längre fan!
men nu har det typ fixat sig ganska mycket, så de är skönt det.
Ska lägga upp ett ljudklipp sen, mina vänner har en ny grej att göra om dagarna, de livlösa jävlarna härmar foki "Anschisa" och det roligaste är att de låter exakt som henne. HAHA..Såg ni föresten henne på TV igår typ?
Jag gjorde inte, jag har alltid tyckt att hon är väl.. söt..
Men tycker inte ni att det står påhittad på hennes panna? Hon brukar vara jättegullig, asså personlighetvist och allting men hon är så påhittad? hon känns som Sailor moons rival eller något.
var tvungen att dela med mig den tanken.
Iaf, håller på att fixa mig just nu och väntar på Camila, vi ska typ klubba.. hon ska vara här runt nio eller något så jag segar som fan, IN I DET SISTA! Iof har jag nu ungefär 40 minuter på mig...så ska sätta igång..

Hoppas ni har en rolig Fredag,
Lämnar er med en låt som verkligen
stämmer in nu på sistondet..
Puss!




jag tycker om dig mer än jag borde och jag ska inte ljuga och påstå
att jag inte gillar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0