:@ Jag vet inte om jag vill Garva gråta eller Dampa..

Sitter på sängen framför datorn helt speachless elr hur man stavar, Jag vet Bokstavligen inte om Jag vill gråta garva eller Dampa :'( ..... ja knr mig som en bomb som vill explodera! För exakt 7½ timmar så fick jag en grej som jag velat ha i 9 månader.. I 9 JÄVLA MÅNADER har jag sett andra få den efter att jag visat den, men nej nånting va alltid emot över att jag skulle kunde ha skitet i mina hände. När jag fick veta att jag skulle få den så skutta jag av glädje den skulle komma på tisdag men jag va fkng tvungen och tjafsa med min morsa och nu så nej där röök min sista chans för att få den! pallar ens prata om saken blir så fkng irriterad åååhhh hörs imorn!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0