It's not easy loving me it get's so complicated all the things you gotta be





Min största idol genom tiderna, sen jag var bara ett barn har alltid varit Christina aguilera.
det är otroligt hur en kärlek till en idol kan utvecklas, först gillade man hennes korta magtröjor och hennes videon var coola. Hon var cool.
Sen utvecklades man, och på något sätt gjorde man det med henne. Det gick från what a girl want's till
A voice within och vad jag än kände fanns det en låt för mig att vända mig till, när jag gick på hennes konstär i Globen fan villken lycka! Kommer ihåg min typ två meters affisch pappa köpte, där hon sitter i en bil och så stod det X-Tina. det var under tiden då alla hatade henne för att hon också ville synas, sa att hon var hora, och så chockade hon världen med I'm beautiful. Iaf, under alla dessa år har jag följt henne. Sett henne utvecklas, från praktiskt sett ett barn - en söt tonåring - missförstådd tonåringen - wannabe ghetto brud

och en framgångsrik kvinna på alla sätt 
 Så Christina Aguilera - X-tina som vissa väljer att fortf. kalla henne, oavsett vad ni tycker om henne kan ni inte ljuga om att det här är några av världens vackraste låtar:








I'm ok

Impossible.

Hurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0