I wish you were home



ännu ett år har gått så mycket saker som har hänt. Något nytt har vi lärt oss, och något gammalt har vi glömt bort. men långt inom mig, har inget förändrats. Jag har dig alltid hos mig,det känns som om ljusen på julgrannen frågar efter dig och mellan skratt och glädje känner jag av hur du inte finns här. i en spegel ser jag mitt stora leénde..och när alla skjuter upp raketer och året är över känns det varje gång som att jag dör ut med den. För återigen, nu komer julen och jag utan dig i den här ensamheten.. jag vet inte vart du är.. men en sak är säker det är bara för din lycka som jag skålar ikväll.

Alltid när julen är påväg, blir jag så sentimental. det går inte att glömma bort att det var den sista julen jag hade med dig, det går inte trots att det går år efter år och du inte kommer tillbaka, det pratas inte ens om dig längre. det är bara jag som står bland alla glada människor och hoppas att jag på något sätt ska känna av att du en gång varit verklig. Den här låten jag lägger upp nu.. har jag gråtit till varje jul i 4 år nu. Ödmjukhet är inte min starka sida, jag har varken samvete och jag är ingen lättstött människa. Men när det handlar om dig, då blir jag en svag person.

RIP.


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Haft en bra fredag?:)

kram . ♥

2009-11-20 @ 22:18:38
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0