Hur man lever

In this great future. you still can't forget the past.



Det jag vill säga med den meningen är att.. oavsett hur fin framtiden kan se ut för dig. oavsett överaskningar som står och väntar att komma till liv.. så kommer du aldrig glömma ditt förflutna.
för det mesta grubblar alla för länge över gamla misstag, det vet jag bättre än någon annan, jag har varit en av de. Jag har lärt mig att... att sakna någon/något - kommer aldrig ge dig den/t tillbaka. och att hata det och ångra det kommer inte heller göra det ogjort.
och även ifall det här är självklartheter i mitt liv - betyder det inte att jag är nöjd med dem.


Kommentarer
Postat av: marre

svar till Schitzo - Lina: det där med att det är planerat, ja det är planerat och det är meningen att det ska vara så, så de kan få sin nya världs order. jag kom på det själv det där med svininfluensan :P

2009-11-26 @ 22:41:41
URL: http://marrecares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0