Bave amin the new it-thing?



Verkar som att alla har fått Bave-sjukan och vet ni inte vem Bave amin är då är ni jävligt sega va!
Jag känner inte direkt han, men har klickat in på hans blogg varje dag sedan jag hittade den!
Jag uppmanar er verkligen att besöka denna snubbe,
han verkar jordnära, trevlig, snäll (svarar faktiskt på kommentarer)
och dessutom är han ju galet stilig så c'mon tjejer, Join Bave-amin Fans @ blogg
Vem vet om han kan bli nästa stora grej? Eller vill vi ha kvar Paow och Dessie på toplistan?

bloggvärlden är tjej-dominerande, nu släpper vi in en som är kille (helt och hållet and not gay)

Så.. go BAVE Spana in.. jag vet att just du vill det.

http://baveamin.blogg.se/



Kommentarer
Postat av: Bavve amin

hahaha äre så, hälsa dina vänner från mig och tack så mycket för ditt söta inlägg, kram!

2009-11-30 @ 17:24:38
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0