way to smart to let you break my heart



Ni alla styrs av något, ni alla kontrollas av något. Vi alla har en svaghet.
och när de vi styrs av, när den som kontrolleras oss försvinner har ni ännu en svaghet:
Ni är nu ensamma.
och ni tror att det är negativt, ni tror att det är bättre att ha något att eftersträva
då behöver ni inte bestämma själv osv, vissa människor nöjer sig med att vara sideshow-bob
men det gör inte jag. det är därför jag har lärt mig hantera min svaghet,
på det sättet kan allt och alla lämna mig, hopp, det ni kallar vänner, familj,
allt det där och ändå kommre jag aldrig vara ensam, ändå kommer jag alltid vara bättre än er.
Min hemlighet?

Lär man sig hantera sina rädslor kan man utnyttja dem grovt. och då.. blir man tusen gånger starkare än någon annan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0