Tvångstanke

Frågor..

1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Ingen kan vara lycklig
3. Är du uttråkad?
4. Är du ledsen?haha nej
5. Är du italienare? nej
6. Är du gravid? Nopp aldrig!
7. Är du full? haha I wish
8. Är du en cooling? Cooling är mitt mellan namn höhö
9. Är du från Irland? hahaha
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta?

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tror inte på kärlek
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja vi lever ju. 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? faktiskt inte
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Just nu
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nopp
6. Har du haft en hemlig beundrare? Meh det skulle ju inte vara hemligt om jag vet de?
7. Är du kär? Ja, i mig :D
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Lust
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Vanliga kompisar
fan behöver bästa vänner?
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? COCA COLA!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll jag är inte romantisk
8. Pengar eller lycka? "den som sa att pengar inte kan köpa lycka, vet inte vart man skulle handla"
9. Dag eller natt? Natt
10. MSN eller mobil? Msn

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej?hahaha
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja men jag har släppt det nu!
4. Hoppat Bungee Jump? Nej rädd för höjder och allt som är upp o ner haha
5. Ljugit för någon du tycker om? Vita lögner är ingen fara!
6. Ätit en hel tårta? gillar inte tårtor:O 
7. Gjort bort dig offentligt? HAHAH jaa!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja -.-
9. Gråtit när ett husdjur dog? HAHA NEJ
10. Velat försvinna?  Ja, till Colombia,till Mars, till vartsomhelst.
Säger det igen: Jag hör inte hemma i Sverige eller så är det fel på hela världen
Jag befinner mig i fel tid.

skit

Vad såg du på tv sist? 2 and a half man
Vems blogg läste du sist? Ernas

Vad åt du sist? eh.. kommer inte ihåg xD
Vem pratade du med sist? Mamma
Vem ringde du sist? Lollo
Vem messade du sist? Maike hahah
Vad läste du sist "bok"? Snabba cash
Vem pussade du sist? Nån i skolan?
Vem kramde du sist? Kommer inte ihåg men nån i skolan?
Vem bjöd du sist på något? Roua på cola ?:o
Vad köpte du sist? Coca cola :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0