Music for now

One thing about music
When it hit you feel no pain




1. Bizzy bone - Sit back relax
Sitta versen är rikstung!


2. Eric hassle - Hurtul
Kär i låten just nu!


3.James Fauntleroy - Take me back
En favorit, riktig Lina-låt


4.Micheal Jackson - In the closet
Riktig klassiker, rikstung.



5. Bizzy bone - Voices in my head
Låten är jag.


6. Lighthouse family's version - Ain't no sunshine



7. Eminem - Beautiful


8. Demarco - I remember


9. Imortall technique - You never know
[the prince of lyrics]


10. James brown - play that funky music!


Min musiksmak är väldigt mixad... och jag föredrar gammla låtar och old school musik.
Jag gillar t.ex inte Kanye west, Chris brown och Lady gaga särskilt mycket.
Kanye west: Hatar alla hans låtar, suger! Chris brown take you down och Superhuman är faktiskt två av mina favoriter.. lady gaga gillar bara 1 låt. och aah.. inte lil wayne heller.. ja.. jag föredrar Ray charles före Lil wayne's låtar haha! Men nu valde jag låtar ni läsare kan tänka er att lyssna på!

Sch-iiTzo

(stäng av pyschos bandspelare längst ner innan ni sätter på här)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kolla in min blogg, det är FRÅGESTUND nu!

fråga vad som helst;)

2009-10-07 @ 20:08:49
URL: http://xoxoalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0