then go ahead cuz I ain't mad at cha

Jag förstår inte det här med hater... jag skulle aldrig använda min tid på ett sånt misslyckat sätt som att hata ngon/något I don't kno shit about, jag förstår inte heller mig på människor som är så galet patetiska.. jag har alltid sagt det här citatet, det r mitt eget fo real "sluta älska och du kommer omedelbart sluta hata" hoppas ni förstår det. hoppas ni kan förstå hur patetiskt det är att prata skitsnack, att ta ut sin ilska på sig själv över andra hur omoget det är att försöka vara någon annan, okej visst tonåren det är en tuff tid speciellt för oss tjejer, det är mycket som pågår i våra hjärnor, och som psykologin säger så är det sant att ett år i tonåren för oss känns som 10 år då så mycket hinner hända, tänker jag tbx på förra året känns det som det var en evighet sen.. jag vet int. men iallafall, jag är en säker person. jag vet vem jag är, vem jag vill vara jag har klart för mig vad jag vill göra och hur jag ska lyckas med det. därför har jag aldrig behövt snacka om andra eller försöka vara som andra för jag vet vem jag är... jag kan inte förstå mig på vissa. det är otroligt många, varför vilja ha någon annans intresse, liv eller klädstil? Varför finns det på riktigt människor som så gärna vill efterlikna andra? Jag blir så sur för jag är varken helt fel eller perfekt jag är bara jag men när jag inte har rättigheten att vara jag då andra ständigt försöker fucka de, och t.om bete sig som mig? då blir jag rädd. på riktigt... Ska jag vara rädd över att säga mina åsikter? och nej inte för reaktioner, för jag kör min grej and fäk de som inte håller med. yttrande frihet människor, jag kan säga tycka och känna vad jag vill men jag måste också respektera andras ord, andras handlingar andras sätt att sköta grejer även om jag "tror" att mitt sätt skulle varit bättre.. så tänk efter nu.
är du personen som känner sig träffad så misslyckad och tom så du måste leva på andra? oavsett vad du har gått egenom, oavsett allting så finns du här på jorden av en anledning, och hade gud velat ha två eller flera Lin:or hade han skapat dem. 
alla, sluta efterlikna fjortisar, kändisar, dt:n allt sånt där, varför rädda för vad folk ska tänka? Ungdomen kan vara underbar men en sak ska ni veta den tar slut en dag, och då kommer ni inte ha samma vänner kvar, samma tankar eller ngt och den bästa förberedelsen för imorgon är att göra sitt bästa idag. även om det är kaos, även om ni inte vet: betyder det inte att ni aldrig kommer veta, och en sista sak: Det underlättar att veta vad man letar efter innan man börjar leta.
Schiitzo

Kommentarer
Postat av: Bavve amin

inget att tacka :) , mm förstår vad du menar TACK för kommentaren

2009-10-31 @ 12:08:27
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0