Si mañana te vas mañana te olvido

Jag är en man,
Jag har all charm, all mod, 
för att vara till behag, ge dig njutning
och jag vet att det låter arrogant men 
jag kan förföra villken tjej som helst.

Men ibland känner t.om jag mig ensam, och ber en bön
att jag ska bli kär någongång igen
Att han inte ska straffa mig för synden att inte kunna älska. 
För att ljuga så mycket till så många olika tjejer.

Jag är en man och det finns inte något vackrare,
inte ens en ros vackrare jämfört med en kvinna.,
och näck är dem min favorit gitarr, jag gör musik i deras hy.
för dem kan jag bli till en lögnare och ibland spela bäst
vad som än krävs för att glädja dem. 
Jag tar dem enda till månen, sedan blir dem ännu en i min kollektion
och jag sårar även mig själv, men det är så jag matar mitt hjärta.
 
Om ni visste hur min själ lider i ensamhet och utan någon riktig kärlek
Att den här Don Juan personligheten bara är på låtsas, så ni dras till mig 
min säng har varit mitt vittnen om de kvällarna utan fördommar 
mycket sex men aldrig någon kärlek
och jag utan tillsfredstelese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0