Ready 4 whatever

Ja, Suaad har ju inte skrivit in a while och ingen av oss har skrivit något intressant, men måste skriva av mig lite..
Känns som att ni snurrar runt på en karusell och vägrar gå av, medans jag har stigt av för längesen. Jag står bara vid sidan om och kollar och hoppas någon bestämmer sig för att bli lika smart som jag.
All det här skitsnacket och alla de här människorna med status på Facebook och msn namn " Folk nu förtiden, Folk asså"
blabla.. ja, folk nu förtiden asså CONGRATZ! Det är inte nu, det har så alltid varit. Vissa av er har nu efter 16-18 år blivit puttade ur karusellen och smällen i skallen har fått er att inse att OJ det går inte och lita på folk.
Efter att ni har fått sparkar, knuffar och aa nu inser ni. Det är så jävla sorligt, ni människor är så jävla patetiska.
Sluta lipa, och väx upp!
Ingen är 15 föralltid, ni har inga kompisar inga vänner ni har er själva och med tillräckligt mycket tur.. er familj. Bortsett från det är ni ensamma, jag har en sak och säga er:

Grattis, Folk har "förändrats"=visat sig själva), och ni hänger äntligen med i utvecklingen!




Och efter all den här tiden du fortf. äger, är du än kungen över inget-jag-känner-till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0