Paranormal activities ?

Vet inte hur det stavas, men var iallafall på smygpremiären för en stund sen, måste bara säga att jag flrväntade mig mer av filmen och ändå sitter jag här med min kusin, alla ljusen tända och tänker på vad som kan hända. hahaha.. men aja, det är ett måste att kolla på den filmen även om den kanske inte är lika läskig som man förväntar sig. den har premiär 13 November så gott folk, missa inte filmen. Suaad (pyscho) var också och kollade på den haha! Jag tycker den är tung, vene vad hon tycker.
och sen fick vi en kommentar där det stod att den personen älskade den tuav oss som älskade bizzy och baseball jacka haha det verkade ironiskt men ändå tack även om du menade allvar eller inte:D det är jag (lina)
som skrev de haha :D
och forsätt kommentera!!!!!!!!
Iaf, hoppas ni röjer för fullt just nu eller myser galet med någon speciell. kiss on u guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0