om oss..



Namn:
Suaad Nicolle
Födelse år: *
Bor: sthlm
Familj: Mamma syster & mammas man..
Gillar: Festa chilla :)
Favorit plats att äta på: indien garden
Gillar; unkow

Känsla just nu: kissnödig..HAHA
Varför: för mycke cocacola..
Favorit mat:
Peruansk.. haha mafaka
Vad har du på dig nu: jeans leggings adidas
Vad för smink har du på dig nu: maskara eye liner
Vad för smink brukar du ha: mascara eye liner ögonbrynspenna :)
Har du druckit: Ja
Är du stolt: Galet
Ska du fortsätta dricka: De int så att ja dricker?..
Har du rökt: ah
Har du rökt vattenpipa: Ja
Har du snusat: Aldrig
Är någon kär i dig just nu: De du..
Vem: Hemligt!
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: nej
Vem/Vilka: -
Är du olyckligt kär just nu: som tur nej? hah
Håller du vad du lovat: Oftast
Har du dåligt självförtroende: nej
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Kanske de kanske..inte..
Har du lust att äta jordgubbar just nu: JA !
Saknar du någon just nu: Ja många!

Haj !

Alla kallar mig för Chavez, vf? jo, det är mitt efternamn, är fett stoolt över den hah om du kände mig skulle du ha fattat!
Jag ska berätta lite mer om mig själv.

Jag är en tjej som är 15 år gammal, snart 16 den 15oktober, ska självklart ha värsta festen!
Jag älskar att va men mina systrar, dom gör min dag, att veta att jag har mina underbara vänner vid min sida gör att jag vaknar med ett leende på läpparna varje morgon. Som nästan alla tonåringar så gillar jag självklart att festa och umgås med flicksen vaaarje helg haha, har mina boys som ja brukar chilla med ni vet riktiga chill kvällar (:
Jag älskar att dansa, jag hade mitt egna lilla dance crew.. hah, Latina Crew From Stockholm dansen för mig är det bästa som finns, den får mig att komma in i min egna lilla värd full av glädje och lycka och glömma allt som finns runtomkring.. allt som pågår mellan min värld och andra sidan.. När jag dansar så känns det som att jag enkligen kan andas på riktigt asså! haha, det kanske låter lite konstigt men inte för mig, att dansa är det bästa för mig haha. Vi hade våra shine moments, vi dansade i blandannat midsommarlatino un08 agregat och fler ställen, känns lite knas nu.. Att den drömmen är över. Vad ska man göra, shit happend things goew wrong peapole change, Life goes on! hah blir kanske lite besviken.. men men just nu är min plan iallafall att fixa nått eget, göra audition och ta in fler folk.. Vad mer finns det.. jag bor i skäris har bott där i ca9 mån, gick i rågsvedskolan och nu går jag i St:botvidsgymnasium, tyngt gymnasium trivs galet där asso jag går i frisör linjen de finns galet med underbart folk där, klicka med flera på direkten. Det betyder inte att jag ska leka som vissa andra och bara för att jag har börjat i en ny skola träffat nytt folk att jag ska glömma mina älsklingar, u r always nr1! haha. Jag är halv peruan kvarts chilenare och kvarts irakier.. chile&irak e från pappas sida, men jag är inte uppväxt med han, so i don’t give a fuck.. and i don't speak arabiska! haha aja mer saker om mig kmr ni få veta med tiden om du fortsätter läsa so peace out.

The pic is on me (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0