if the world stops spinnin and the sky falls down

-Halloween är på väg nu, och fan vad kul både om man ska sitta hemma med några
vänner och se på en rysare, och om man ska på stor fest utklädd!
Det är verkligen en höjdpunkt i kalla Oktober!





Baseball jackor, Många skulle aldrig kunna ha de på sig men erkänn att det är snygga?
och om man matchar de rätt... ouf! Kanske inte party outfit, men du ska ut på stan och bara chilla
 med några, drar du på dig ett par jeans converse kattig T-shirt och baseball jacka och fet halsduk
 och jag lovar att du sre fläshig ut, jag själv (Schitzo) köpte en häromdan,
och alla har sagt fan vad snygg jacka, fast skulle nog inte passa mig. WRONG den passar alla!



Det vore inte jag om jag inte hissade Bizzy bone, han är min hjälte,
mitt hjärta mitt allt. det låter som jag behöver hjälp.. men han är verkligen min gud haha
 sjukt jag vet, men det är bara så det är!


- Nitar :D - hah, på klack armband väskor, allt!



- Desperate housewifes är tbax biatch! - Förlåt för språket men är så himla glad haha, de mitt favorit program, ja har vart en trogen tittare sen långt bak, alltså när den började! haha.




- Att resa är ett måste nu i vinter ! -
själv ska psycho resa till Venezuela, sol paradiset i en vecka och till Perú i en och en halv månad!












Vita byxor, jag äger själv såna men jag har inte haft på mig dem på ÅRATAL
allt som ska vara på benen och är vitt är discusting om inte det är skor. haha,
dissar dem mest för att i mina ser de ut som att jag har tung rumpa villket jag inte har, men grejen är den att dem är vita och fula och även om de sitter bra, så kan jag inte ha på mig dem!


Människor som inte förtjänar sin existens - Jag står inte ut med människor, jag vet att det låter ännu mer stört än allt jag har skrivit. men varför finns det såna förstörda själar? Folk som snackar skit, folk som på riktigt tror det är bäst, folk som ska låtsas som att de vet allt och ännu värre Människors dumhet, att alla tror att bara för att någon låtsas att den vet vad den pratar om så automati

 
Någon jour skit, har ni fått de där smset där det står att man kan vara säker nu och att man kan prata med någon som vet exakt vart du är via telefon när du är på väg hem från fest och att man ska vidarebefodra till sina tjejkompisar osv.? DET DISSAR JAG, 021 nummer, mina pengar hinner ta slut innan jag ens snackat i 10 minuter, om dom bryr sig så jävl* mycket så ska det vara GRATIS MED FETA BOKSTÄVER.
Polisens Jour Telefon 08- 50446666 till de som bryr sig o vill veta.

-Vädret =/ behöver jag säga ngt mer?

I WANT THIS! ->



-Svikare
Alla vet.. keep ur friends close, keep ur en closer!


Kommentarer
Postat av: Bavve amin

Jag älskar dig som älskar Bizzy & baseboll jackor hahahah

2009-10-30 @ 23:01:07
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0