Happily ever after



Vårt dilemma är att vi vill att saker ska förbli så som det är - Men endå annorlunda.

Vi verkar inte inse att allt går ut på olika saker, och det bara finns en enda oskriven regel:
Ge och ta. Vill du ha något måste du ge upp något. För lyckan ger mycket till många, men ingen nog. Det kommer alltid saknas något, hur bra vi än har det kan vi aldrig ha allt vi kan ju forsätta drömma och kämpa på och tro att just den "grejen" kommer ge dig allt du har drömt om, men dessvärre finns det inga genvägar till paradiset.
vi vet aldrig om det är positivt eller negativt egentligen, men för varje ny början krävs det att något annat finner sitt slut
och hur mycket är jag beredd på att ge upp för att få dig?

Som en trofé i min samling, har jag dig är det bra. har jag inte dig kommer jag ha exakt lika mycket kvar som om jag hade haft dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0