-+

No fue facil tenerte y perderte, aceptar a olvidarte y hoy k t fuistes siento voy a enloquecerme..

Chärlek? hah, mobba inte stavningen vet att man stavar med k men de ba jag som stavar med ch så! nu vet ni ;).
sitter och funderar.. Har tvättat mina kläder, eller håller på iaf hah, har inte tvättat på en evighet så de känns skit bra nu och känner mig skit duktig.' hah,
Ah men min hjärna har vart på hela dagen.. Tankar om allt&alla.. tänker på skit och motsatsen.. hah, 
det finns folk över allt som krigar för chärlek.. som ger allt för att känna sig älskad bokstavligen.
Och andra som skiter fullständligt i..
De jag vill komma till är iaf - If you have a chance and you wan't it, take it! and don't let the insecurity make you not couse then you will regret it!



Te marchaste y solo dijistes adios olvidando que yo tambien te ame!


truly yours,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0