Visste ni..

att jag vill ha - en ny mobil!
att min senaste kyss - var skumm.. hhaha knepig kan man säga..
att jag inte gillar - honung!
att min bästa vän är - Jag själv
att min första riktiga kyss - va när ja va 10? 
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - det bästa somm finns..
att jag gillar att - festa mycke..
att jag alltid kommer att - älska min familj <3
att jag är förälskad i - chärleken..
att sist jag grät var - i lördags..
att min mobiltelefon är - stor del av mitt liv
att när jag vaknar på morgonen - vill jag bara sova mer.
att innan jag går och lägger mig - pratar jag i tlfn
att idag har jag - vart i skolan, lärt känna en ny människa och tränat
att jag just nu tänker på - Bizzy Bone!
att i kväll ska jag - knarka sömn tabletter och musik (:
att i morgon ska jag - till skolan osm vanligt...
att jag hoppas - allt går bättre från och med nu
att nu ska jag - stänga ogonen och iaf försöka sova.. Hah!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0