enamorada de tus besos enamorada de ti hasta los huesos


Kanske var det inget sammanträffande att träffa dig.
kanske var det här ödets grej
vill somna en gång till på ditt bröst
och vakna av dina kyssar

ditt sjätte sinne drömmer om mig,
och jag vet att vi är tillsammans snart igen
det där busiga leéndet lever med mig
och jag vet att vi snart finner varandra igen


du vet att du har mig i dina händer
så låt mig inte ramla du vet ju
att du har mig i dina händer

hoppas du kommer ihåg mig och har mig närvarande
mitt hjärta finns i dina händer

jag kommer inte förlora hoppet, någon dag blir det.
Spelar ingen roll vad ödet säger den här gången
jag vill ha allt du har att bjuda på till mig
och göra med dig allt det förbjudna

för du vet att du har mig i dina händer.



Lo quiero todo de ti
Tus labios, tu cariño, lo prohibido.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0